En helg med favoriterna

Har spenderat min helg med favoriterna, i fredags överraska vi Robin eftersom han fyllt år så bland lite släkt var vi där hemma och bl.a sjöng karaoke tills natten kom och grannarna klagade. En galen kväll som slutade med att jag och nathalie somnade vid 3 tiden hemma hos henne. Igår (lördag) drog vi oss upp när klockan ringde, åt frukost sen till johanna för att hjälpa henne med att fixa och dona till kvällen. Fixade utemöblerna, grill m.m. När allt var fixat bar det hem till Nathalie igen för att göra sig i ordning för kvällen, mötte amanda på Citygross för att handla till grillningen sen bar det av till johanna på cykel. En super lyckad kväll blev det. Precis så som man vill att en grillkväll ska vara.

Tack Johanna,Nathalie,Fanny,Amanda, Ted, Robin och Marcus. Det blev drygt 2 och en halv timmes sömn, somnade vid lite i 6 när jag och ted gav upp vårat mål att vara uppe hela natten för att gå och köpa munkar kl 8 på ica till frukost.

Det här ska göras om utan tvekan, har saknat vårt umgänge tillsammans tjejer.
Vi ställer upp för varandra och det vet vi med trogna ord.
Nu ska jag snart sova för sömn det behöver jag verkligen efter en sådan här helg.

Kommentarer
Postat av: Odinnikita

Excellent site!

2011-12-01 @ 06:42:01
URL: http://odinnikita.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0