Helgen är över

Helgen är börjar lida mot sitt slut och det har varit en härlig och lugn helg. har tagit dagarna som dom kommit, och jag har njutigt av vädret till max. På fredag är det sommarlov, helt galet! Egentligen kan man säga att det är lov redan nu för det är inget seriöst i skolan nu mer än en sista redovisning. Betygen skickas hem i brevlådan. lite opersonligt enligt mig men dom vill väl inte ha hot i skolan av personer som inte fått godkänt och sådant. Haha nä men jag ska njuta av sommaren och jag hoppas inte den regnar bort, ska antagligen jobba någon vecka men det är inga problem.
Funderar på att ta mig till min gamla skola på fredag kväll för att vinka av alla 9or, man kommer inte få se dom så samlade mer och lite bilder ska jag nog ställa upp med. Bara det att min kamera dog idag, lite dåligt läge.
Nu ska jag pumpa lite musik och fixa lite i min garderob!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0