I väntan på byggnissen

Slutade skolan vid 11 idag men tog mig inte där ifrån förrän vid 12, var helt i min egna värld på bussen och var så fruktansvärt trött. Väl här hemma fixade jag ihop några mackor och slängde mig framför tvn, vid halv 4 tiden skulle en byggnisse komma hem här och kolla så pappa kom hem en stund innan. Jag fick hålla koll på skrållan, min katt för dom som inte vet. Hade henne i sin sele så jag slapp att springa efter henne. Vårt tålamod för att vänta på nissen var bra i början men det var drygt efter ett tag. Nu har han i alla fall åk och nu ska jag fortsätta mitt slappande i soffan tills det väntas kvällsmat.

Vi kan roa oss vi med, kissekatten

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0