I varje hörn

Det är så mycket studentyra nu så jag orkar inte skriva rader, det är väl klart man längtar tills det är min. Nog om det idag efter 20minuters skola gjorde jag A klassen lite sällskap sen tog jag, sara och josefin oss till stan och intog subway för lunch. Det gjorde vi bra, super gott!. Lite runt i stan stötte man på studenter i varje hörn och även en del av våra egna från skolan, härligt hoppas alla har en riktigt fett student!
Vi satt även en stund vid kanalen och lät solen fånga oss lite, efter några timmar i stan blev det bussen hem, väl hemma tog jag ut katten i trädgården och tog plats i solen. Härligt tills nu på kvällen då man känner sig varm i hela kroppen. Nu är jag hemma för kvällen igen och resten av helgen blir som den blir, saker mer eller mindre planerat.
Nu ska jag slå på en bra film och ta något att äta, vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0