Kunde knappt slita mig

När klockan ringde kl 7 i morse var det skottpengar på väckarklockan och det var på gränsen att jag inte kunde slita mig från kudden. Morgonen var en av dom segaste på länge och kämpade för att få allt klart och färdigt. Bussen vid 9 in till informations mötet ang. jobbet. Jag nämnde som sagt igår att jag hoppades att det var roligare än jag trodde.

Över förväntan herregud vad jag längtar, handläggarna och allt är helt perfekt. Planeringen passar mig som handsken och jag kommer tjäna pengar på min idé. Äntligen får jag visa världen vad jag kan och vill syssla med. Medan andra kämpar med ogräs och passa barn på dagis ska jag runt på studiebesök, göra arbetsidé, plan.. det ska redovisas sen ska jag sälja in min idé och utöver allt tjänar jag 6000:- (sommarjobbs pengarna från kommunen) men även + summan jag kommer dra in på min arbetsidé.

Jag svävar på moln just nu, ja för det gör jag verkligen.
Nu ska jag ta något att äta och vila innan jag blir hämtad, sen blir det lite träning.
Vi hörs ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0