LARM LARM

Kort skoldag, eller lagom lugn. På lunchen åkte jag och favorit pinglorna, ja för pinglor är nu till stan och åt på burger king och tog det allmänt lugnt eftersom vi alla var mer eller mindre sjuka för idrotten. Vi gick runt i affärer, i ungefär alla äffärer vi gick in i så pep larmet i affärerna. Observera när vi gick in i affärerna. Första affären tänkte man okej det är säkert fel på den.... I den 4 affären gav jag upp. Butiksbiträdena visste inte vad det var men vi kom på sen att dom frågade om vi fick sms när vi passera larmen och vi tror med majoritet att sanna är den skyldiga med sin telefon troget i handen. Jag orkade inte gå in var och varannan butik och det pep så i vissa stannade jag och sanna utanför hahaha. Man blev faktiskt nervös även om det inte var något? Butiksbiträdena dyker ju på en men vi kom ju som sagt in i butikerna när det pep så det var själv en expidit i en butik som upplyste om oss att sms-skickande kan ge störningar. Så ja där lärde vi oss något nytt, tänk vad världen är uppbyggd på fakta. Tillbaka troget i skolan där vi var ca 4 personer på lektionen ( det här funkar inte med vår klass närvaro ) fick jag reda på betyg och jag är helt klart nöjd. Hela projektet är sedan 1 dag tillbaka nu helt klart och i morgon ska dem klara affischerna skrivas ut i A2 format, vilket för er med ingen kunskap är... stort. Nästan som riktigt filmaffisch format.

1 timmes skola i morgon sen väntas fika och shopping om det inte är för varmt för då ska jag njuta av att ta mig hem och vara ute i det fina vädret och få lite färg. Våra galna 3or springer ut i morgon kväll, det kommer bli tomt utan dom faktiskt men samtidigt kommer vi ett steg högre upp och ett år närmre studenten själva, och nya 1or på skolan ska skolas in. underbart! ❤

Nu blir det en stunds tv tittande sen är det dags att göra kudden sällskap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0