När lugnet har lagt sig

Bilderna får faktiskt vänta till efter helgen då jag är hemma igen, när lugnet har lagt sig. då kommer bilder på kläder om det är intressent och bilder på helgen som väntar. Efter en hektiskt dag, när man kom ner efter en liten sovmorgon väntade en kär lapp från mamma. Hej gumman kan du göra det och det.. . Ska ändå vara borta så jag tog mig an att vara lite av en "hemmfru" idag. Har tvättat, fixat diskmaskinen, dammsugat och sen fått en stund framför tv:n, det var jag värd.
Nu ska jag snart gå ner och ta på mig jackan för att ta bussen till favoriterna och där kommer jag faktiskt spendera helgen. Dom är duktiga och står i med sommarjobb, snart min tur också haha. Iaf så ska vi in till malmö på hemligt uppdrag sen hem igen och jag kan inte säga mer för det är hemligt. Men det kommer bli en härlig kväll/natt.

I morgon blir det att slappa hemma hos Nathalie sen på kvällen blir de folk och grillad mat. Hoppas vädret är bra så man slipper stå och grilla i regnkläder.

Den här veckan har enligt mig gått skit sakta men nu kommer väl hela lovet ta fart, det fattas bara det där lilla.. Ja lilla och lilla jag snackar om sommarvädret. Det kan komma nu och stanna hela lovet tack.

Nä bloggen,
Ha en underbar helg, för det ska jag ha.
Klart slut



Måste bara visa klockan jag köpte igår.. åh jag älskar den.
sitter troget på min arm under helgen

Utökning i klocksamlingen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0