Ny vecka åter igen

Då var det måndag igen. började skolan som vanligt alltså halv 10 med engelska fick min uppgift klar snabbt och min lärare hjälpte mig verkligen och pratade med mig om framtid. Tråkigt nog ska hon sluta men jag kommer verkligen ta vara på det hon sa till mig och ge järnet. VId 12 när det var lunch satt jag istället och utöka min analys till sagan för jag boel min lärare tyckte att jag skulle det eftersom jag såfall kommer få riktigt bra betyg så det var det värt. Åt frukten jag hade med mig istället för lunchen för när väl svenskan börja hade jag allt inlämnat och boel önskade mig ett bra lov.

Vi ses såklart i skolan men ingen fler lektioner. Det innebär alltså att svenskan på torsdag räknas bort, kort stund efter får jag reda på att dom som redan sprungit 30minuters rundan vilket jag gjort slipper idrottslektionen på torsdag. Och ja där mina damer och herrar var min torsdag tom på lektioner, vilket innebär att jag är ledig. Riktigt härligt.

Imorgon väntas redovisning av projektet vilket tar en del av dagen sen är man klar med det. Riktigt nöjd med det här projektet, har varit super nöjd på de flesta men det här har varit en av dom roligaste.

Onsdag är det frilufsdag/mentorsdag ingen aning vad som egentligen är bestämt men det får vi reda på i morgon.
Torsdag: LEDIG
På fredag är det sista dagen som minsting på skolan, många slutar.. sorgligt men vi håller kontakten.


Grattis till Alexander som har tagit studenten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0