Snabbt och kort

Jag är nu redo och ska snart ta mig fram till bussen för att åka in till stan, lite shopping sugen och skulle vilja hitta något fint till avslutningen i morgon. Enligt vädret på tv, tidningen och datorn kommer det vara regn och till och med kunna bli åska. Fint! Därför får man nog ha lite val möjligheter när det gäller klädsel i morgon. Det är bara en kort avslutning på högst 1 och en halv timme så det är inte värsta sommaravslutningen liksom. Men vi får väl se, kommer ha lite ångest om jag inte hittar något alls.. då blir det att mixa ihop något jag redan har i garderoben. Men något jag har gett mig fasen på är att använda dom svarta högklackade skorna jag köpta för ett tag sen. Så som jag ska bara ha dom i skolan och byta när jag är utomhus.

Sista dagen för många i morgon, hoppas någon tar med kamera för min har ju gått sönder tråkigt nog till en sådan här händelsefull helg som väntar. Aja! efter sommaren blir det ett ordentligt inköp av teknikprylar. Då hoppas jag även gubbarna som ska fixa vårt hus har fått tummen ur röven och fixat våra rum så man kan få sitt nya rum.
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0