Sunny Day

Bloggade inte igår eftersom jag tog mig till skolan efter 2 dagar hemma och sjuk, förkylningen som nu blir värre av min allergi sitter kvar medan det andra är nästan borta nu. Idag är det torsdag, den slappa dagen i veckan enligt mig. Det blir ingen idrott för mig eftersom jag precis varit sjuk, får se hur det blir med lunchen om tjejerna ska vara med eller inte, annars tror jag det väntas en härlig fika i stan eller något för att sen gå på svenskan och få reda på betyg, uppgifter och liknande.

Stort grattis till Sanna idag, 16år. Hoppas du får en underbar dag
I morgon går jag i skolan 1h 40 min, vilket känns nästan helt onödigt får se vad vår lärare säger om vi behöver den lektionen eller inte. Vädret är helt underbart och jag hoppas att det håller i sig såhär stabilt nu ett bra tag. Imorgon är det även den sista fredagen i skolan om man säger så. Vissa ska sluta, därför ska vi passa på att fika innan dom ger sig av på nya äventyr på andra skolor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0