Tiden springer iväg

Jag vet inte riktigt om jag tappat lusten/ intresset för att blogga? Jag menar visst det är kul att berätta om sina dagar men de dagarna man inte gjort något speciellt är det inga vettiga inlägg. Jag har haft en idé till vad bloggen skulle vara till för från första början men har liksom inte haft tiden till det. Vi får väl se hur det bli mer bloggandet under sommaren, kommer njuta av det här lovet och jag hoppas inte det regnar bort.

Hur som helst så är det sommarlov nu, härom dagen var det 1 år sedan jag slutade nian, jag fattar inte var tiden har tagit vägen men det går fort. Det slog mig härom dagen efter all student yra att snart är jag en av alla ute i det så kallade "vuxenlivet" jag ska vara med och slåss om jobb och kunna se en framtid. Jag är så fruktansvärt glad över att det känns så bra för mig med mitt val till skola, jag kommer helt klart ha en framtid inom det här yrket. Det är ett väldigt brett ämne vilket gör det mer spännande och intressant. Jag har tillfällen att se fram emot, jag hoppas jag är redo för en utställning i början av nästa år, lite mer små designs uppgifter och hel enkelt 150% satsning i skolan.

För att jag ska kunna ge 150% efter sommaren kommer jag som jag sa njuta av lovet och passa på att vila upp mig men samtidigt försöka hinna med att göra en massa saker som man gör just på lov/ sommaren.

Ska jobba lite tror jag och övningskörning så det brinner i fötterna anna annars är det fri vilja, haha. Jag ska passa på att vara med både gamla och nya vänner. Samtidigt träffar man helt nya men det skadar inte. Det finns vissa som jag inte träffat på månader som jag hoppas vi ska kunna hitta tillfällen till att träffas. Ska umgås med vissa vänner nu innan dem lämnar sverige, en barndomsvän kommer till sverige. Jag orkar inte nämna allt.
Fina kvällar vid stranden med favoriterna och en massa badande.

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, tänkte ta mig an lite städning av min ovanvåning för det ser ut som 7 svåra år efter 2 intensiva veckor. Annars får vi se om något dyker upp, det är bara höra av sig om det finns några ideér för den här dagen.

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0