4 mars, min födelsedag

Väcktes av den alltid vackra sången av mina föräldrar. Fick en del av presenter men blir mer i kväll, imorse va de jätte kallt och nu är de skinnande sol och härligt. Vinter jackan är riktigt kämpig men jag är fast beslutet för att från och med nu är det väst och jeans jacka som gäller om dagarna eller min nya vårjacka som fortfarande hänger i garderoben och väntar på en premiär.

tack alla som sagt grattis till mig antar att de blir mer under dagen.
idag är de ett år till jag ska börja glida runt i min bil. Yes...längtar!
nu kommer snart min älskade matte lärare och ska underhålla oss i drygt 1 timme sen ska jag hem.
vet inte om de blir inom stan eller de tar jag imorgon innan de blir favoriterna♥♥
tjingeling,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0