Dagen före dagen

sista timmarna blev jätte segt idag i skolan men det blev lite klart iaf.
nu är tiden satt för att färga håret och jag kommer testa att bli blond nu när jag ändå är åt de ljusa hållet.
för dom som inte vet så behöver jag ju glasögon och dom kommer antagligen komma nu dom sista dagarna i veckan eller i början av nästa. Ska ha dom sen också linser. De kommer bli en hel del ändringar alltså, helt ny hårfärg och glasögon, spännande!!
Jag antar att mina föräldrar kommer tåga in på mitt rum sjungandes i morgon bitti vid 5 tiden eftersom dom ska tidigt till jobben. Så de kommer bli en lång morgon men jag hoppas den blir bra, jag ska visa mina skillz i bowling och vara födelsedagsgrisen.
tänk så kommer det någon överraskning..... hihih kan knappt bärja mig! de bästa som finns

nu ska jag nörda mig vid datorn en stund.

herregud, vad får jag i paket?
jag har ju inte ens önskat mig något

Kommentarer
Postat av: ELLEN - eecederholm.se

Hej! nu är veckansblogg tävlingen avslutat. Gå in och se om det var du som vann :)

2010-03-03 @ 21:36:41
URL: http://eecederholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0