dagen i ord

väcktes kl 8 av min mamma! det var nästan så jag ville slå till henne nej jag skoja men de var inte särskilt kul att bli väckt vid den tiden men jag hade lovat mamma att fixa på hennes jobb nu inför påskveckan sen inhandla lite saker. så vid 10 var vi redan iväg och framme vid affärerna vi skulle till. resten av dagen har i princip spenderats på min mammas jobb. påskris hit och dit och alla möjliga glada färger, de tog tid men det blev fint sen har jag även fått mitt första uppdrag inom grafisk design utanför skolan. lite smått nervöst men som tur är de inte något stort jobb. de är mammas chef som vill ha lite nya skyltar och menyer med design och det blev jag erbjuden att göra. vilken ära ändå! så nu när jag sitter här hemma och mår halv kasst kan jag ändå sitta och göra lite olika design förslag till restaurangen som jag kan visa på måndag.

usch vilken tråkig lördag men vad ska man göra. jag ska preparera mig med saker så de inte blir värre för det passar inte att bli sjuk nu när jag ska jobba i veckan.
nu ska jag skissa lite och plocka fram godisskålen sen ska vi nog fixa lite fina förslag på designer här.

alla partypinglor och dansgolvskungar ni kan ju festa lite för mig med!

Life is life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0