Dagens diskussion

när jag åker min dagliga buss runda till och från skolan kommer verkligen många tankar fram.
en sak som jag tänkte på idag var att vad jag vet eller känner till så är de ofta en av föräldrarna som lagar maten i husen.
Hemma hos mig är de bara mamma som lagar maten, pappa kan inte säger han och jag vet inte riktigt.
eftersom min mamma är inom restaurangbranschen så har de väl blivit på den vägen.
jag vet också hos att en av mina bästa vänner är de oftast pappan som står för maten, mamman lagar också ibland men då uppskattas inte maten lika mycket. haha det ska vara chili i stora lass om hennes pappa får bestämma.
är de oftast så?
att de är bara en av föräldrarna i huset hemma som står för maten?
hur är det hemma hos dig som läser detta?
tyckt till♥


Kommentarer
Postat av: hanna

hahaha, exakt så är det hemma hos mig :P min mamma lagar ALTID maten, föruton när hon inte är hemma för då blir det antingen pizza eller så får jag eller min syster göra pannkakor. :D

2010-03-19 @ 14:22:47
URL: http://hannnaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0