Delen och det hela

ja delen och det hela är viktiga grejer inom procent räkning. sitter som slukad i min matte bok och pluggar lite nu innan jag ska kolla tv. mitt i pluggandet eller ja efter kvällsmaten kom mamma med dagens bästa räddning. Vi åker till nova. Det kunde inte låta bättre i mina öron jag lämnade matte böckerna på sängen och vi drog iväg snabbt. Fick med mig en av tröjorna jag spanat in med mig hem. byxorna egentligen skulle köpa var slut eller ja den färgen på jeansen jag ville ha fanns inte i min storlek. så jag får ragga upp dom i en annan affär.
Nä kära vänner nu ska jag fortsätta och kolla egenom matten.
vi hörs imorgon♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0