En helt ny värld

( vem orkar vara seriös kl 9 på morgonen? inte jag iaf)

Som sagt igår efter skolan stack jag till optikern och mötte upp mina föräldrar sen hämtade jag ut mina glasögon.
det var som en helt ny värld när jag fick dom på mig.mamma hade fått mer rynkor, kompisarna var snyggare än vanligt och jag kunde läsa varenda skylt runt omkring. sen var de bio och tur att jag hade glasögon för jag vet inte annars hur jag hade klarat att sitta längst bak och se texten, men nu var det inga problem. En tevlig kväll med amanda och carro.

Filmen vi såg var percy jackson kampen om åskviggen. Själva grunden till filmen är som harry potter men den här filmen handlar om percy som inte vet om att han är en halvgud, son till poseidon och de ställer till problem. Filmen var bra skulle ge den ett betyg på 4 av 5.
Efter 20 minuter ute i kylan och väntan på bussen tog jag mig hem och då kände jag av dom där biverkningarna för nya glasögon, jag var yr och hade huvudvärk. Åt lite, tog ipren sen gick jag och la mig.

Nu sittter jag i skolan, vad gör jag med livet?
jag var här 1 timme innan jag började, men jag orkar inte sitta hemma och bara vänta ut tiden.
då tar jag mig hellre iväg trots att jag är för tidig.
jag antar det är lärarlös lektion idag fram till 12
vilken underbar dag jag har framför mig, kvällen kommer bestå av massvis med plugg.
ja ibland har man tuffa dagar men sånt är livet.

Kommentarer
Postat av: hanna

sjuuuuuuuukt snyggga & du är snygg som vanligt (= <3

2010-03-16 @ 19:06:06
URL: http://hannnaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0