FRESH

usch dagen började dåligt eller hur jag ska säga. kände mig deprimerad över att bara vara hemma och plugga, plugga och plugga. minsta lilla tråkiga sak lät så otroligt tråkigt i mina öron så jag var väl lite av en gnällspik.
idag vi firat mamma lite här hemma med tårta och god mat och det skada ju inte uppe på allt tråkigt. sen har jag bara pluggat och tänkte läsa igenom allt igen en stund nu efter jag skrivit klart. efter kvälls maten gick jag och mamma ut gick i drygt 40 minuter, riktigt härligt faktiskt. Efter det väntade en lång dusch med hår inpackning och peeling. Man känner sig så fräsch efter så det är otroligt.

Tro det eller ej men jag räknar nu dagarna tills jag ska fixa håret, så långt tycker jag det har gått nu så jag verkligen räknar ner dagarna. På fredag är det dags. gud så spännande

nu väntar mitt älskade typografi häfte + anteckningar

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0