Happy B-Day

det blev inga inlägg igår för jag hade saker att göra dagen lång. på förmiddagen åkte vi in till optikern och fixade mina glasögonen, bytade till mjukare sadlar (dom som sitter på näsan) sen åkte vi vidare och tittade på lite möbler och sånt. Får snart ett utbrott på dessa tapetserare som ska komma hem till oss, men bara dom kommer snart så är jag nöjd. Typ alla mina nya möbler står i min stora garderob i sina kartonger. Wiihoo va kul de kommer bli när de väl är dags att sätta ihop allt. det kommer bli en STOR skillnad på rummet det lovar jag. Igår när jag kom hem åt jag sen var man tvungen att plugga inför måndag. Inte allls kul att sitta och plugga på helgen men det är sånt man måste. Ska ändå inte klaga eftersom på min skola har vi knappt prov.

Idag väntas en slappe dag, ska plugga såklart? sen kommer jag ta pauser från det då jag kommer bl.a se film och äta tårta.


Grattis på födelsedagen mamma

jag älskar dig ❤



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0