I have arrived

när klockan ringde i morse tänkte jag oh nej! hade inte alls lusten att gå till skolan, så de blev att hasa sig in i duschen, en frukost som engligt mig inte smaka något så tidigt på morgonen sen bara slänga på sig lite kläder.
hade sällskap av hanna på första bussen, trevligt trevligt :)
sitter nu i skolan och väntar på att en timmes matte lektion ska dra igång. dock kom jag nyss på att mina matte böcker ligger i min fåtölj på mitt rum eftersom jag pluggat det i helgen. jaja de tillhör väl en måndag när man är trött och tänker en gång för lite än en gång för mycket.

idag väntas även redovisning och prov.
sen bär det äntligen av hemåt och då vet jag att det återstår bara lite bokläsning och ett prov till denna veckan
yes allt arbete börjar avta...
nu tycker jag att jag hör elisabeths röst ute i gången
dags att träna matte

Kommentarer
Postat av: Verkligen

Good site, good idea, but, in my humble opinion, you need change design...

2011-09-05 @ 09:28:55
URL: http://verkligen.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0