Kanelbulle & Pyttipanna

ja jag började skoldagen med matte prov och jag vågar inte säga hur de gick för de brukar då alltid vara tvärtom när man får resultatet i handen. efter matten blev de vår kära vana på den här skolan, pyttipanna! inte så gott men jag avrundade lunchen med en kanelbulle. mums! nu ska vi ha svenska om 20 min sen G.K hoppas man får gå när man är klar för annars slutar jag halv 4.
it´s gonna be a looong day.
vad väntar kärleksfullt där hemma på mig?
jo datorkunskaps information som ska pluggas in till prov.
en ordentlig plugg vecka sitter jag mitt i och jag har en till framför mig.
sen blir det lov, men nej jag kan glömma sovmorgnar. icke!
jag kommer jobba hela påsken, 9 timmar om dagen
de kommer vara tufft men sen när det klirrar till fint i min plånbok klagar jag inte det minsta

Kommentarer
Postat av: sara

ha en fin dag!

2010-03-17 @ 12:52:07
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0