Kebab

nu är jag så trött, för vad egentligen jag har ju inte gjort något jätte speciellt idag?
mer än lite ärenden med pappa. innan vid halv 7 gick jag fram till byn och mötte upp Hanna. Det blev varsin kebab tallrik och läsk MUMSIGT! en massa snack och riktigt trevligt. Jag vet att du kommer läsa det här Hanna så tack för ikväll. Riktigt trevligt, hoppas vi börjar umgås mer ofta. Vi stack hem till mig en stund och bara snackade och min katt blev som klistrad för Hanna. Hon brukar vara huggen mot nya människor men kemin mellan dom 2 var bra haha.

I morgon kommer byggargubbarna igen, trötta mig men men nu ska jag slänga mig framför tvn en stund känner på mig att jag kommer somna i soffan. alldeles slut i huvudet nu och i morgon ska man upp tidigt bara för att byggarna kommer. kommer inte få sova ut på det här lovet, för närmare helgen när jag ska jobba ska jag upp innan tuppen. Herregud jag kommer komma till skolan utslitet, på alla ledigheter ska man passa på att vila upp sig och hämta nya krafter. nä kära vänner det kommer inte på frågan när det gäller mig.

Kommentarer
Postat av: Sofie

ja det hoppas jag med:) du skulle inte kunna tänka dig att hjälpa mig och göra en snygg ny header?:)

2010-03-30 @ 14:23:27
URL: http://sofieeeer.blogg.se/
Postat av: hanna

jag hoppas också att vi kommer umgås mer, det hade varit grymt kul! :) sorry att jag inte svarat förrän nu.. men jag har knappt suttit vid datorn, duktigt!! :D

2010-04-01 @ 13:28:03
URL: http://hannnaa.devote.se
Postat av: Noamarit

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2011-03-03 @ 12:03:36
URL: http://noamarit.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0