Med mat i magen

Slutade efter provet idag precis som jag trodde så jag slutade runt 11. bussarna går inte jätte ofta dom tiderna på dagen men jag lyckades fixa de ganska bra. har varit hemma i drygt en timme nu och jag har precis ätit klart och tänkte sätta mig ner och göra klart mitt novellhäfte nu så har jag bara pluggandet inför provet kvar sen.
Den här helgen kommer till stora delar bestå av plugga sånt är livet men de är mycket nu sen blir det lugnt en tid framöver. så kanske jag inte ska säga? då kanske de blir värsta mega jobb i skolan (ta i trä.)
nä nu ska jag vara duktig och sätta på tvättmaskinen, är de inte fantastiskt? nä men jag brukar va flititg när det gäller sånt.
Sånt gillas i mina föräldras ögon, heja mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0