Mitt i allt

vaknade hos nathalie, vi åt och sen blev jag hämtad för vi skulle iväg men även nathalie skulle på match så de passade bra. var på liten ställen och letade present till min morfar som fyller 70 på måndag. när vi väl kommit hem kastade vi oss in i värsta städningen. man började röja lite här och lite där och till slut så stod man mitt i kaoset, men nu är de färdigt. känns bra att ha rensat garderoben, tömt hallen eftersom de snart blir tapetserat m.m

förresten så kommer lite bilder på lite födelsedags presenter och andra bilder i morgon när jag har mer tid.
nu ska jag slänga mig framför tvn med lördags gott och se film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0