morgonpigg

gick upp som vanligt idag..kl 6.
idag är de torsdag vilket innebär 2 små lektioner och idrott så då är de helt ok med att ha soft kläder på sig
var tvungen att vara färdig redan kl 7 för då skulle en nisse komma och kolla på en lucka på min ovanvåning, efter att han hade varit där så åt jag frukost med mina kära föräldrar sen blev de en kort paus sen trallade jag fram till bussen.

Är tidigt i skolan idag, men de är jag alltis så då är allt som de ska
idag väntas basket på idrotten vilket jag tycker är super kul.
ska hem efter skolan och plugga en hel del hoppas jag har orken till det bara
annars vet jag hur det kommer sluta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0