Precis som resten av Sverige

en tidig morgon med god frukost, det kunde inte bli bättre.
Sen gjorde jag och mamma oss i ordning och tog oss iväg på en shoppingrunda. Hittade snygga vårkläder och en del av det kommer inhandlas i veckan.

Jag har nu kollat klart på melodifestivalen som drygt hela Sverige också gjort. Jag har sagt det här många år men nu ska jag sluta kolla på det programmet, det har tappat stil,klass och talang. Ursäkta mig men vad har hänt med svenska folket och deras öron. Enligt mig kunde det i princip inte bli värre.
Om vi nu vill vinna eller slippa ta dom sista platserna i eurovision? ska vi inte då satsa på lite mer kända personer och inte någon som bara ploppat upp?

Landet som vinner varje år har något som sticker ut från alla andra. Det kan vara en ballad av 40 st men just den där har något speciellt. Jag minns året då lordi intog scenen, jag blev paff och dom tog scenen med världens chock. Kära svenskar, de är att göra något annorlunda.
Men men vi kan väl hålla tummarna på att Europa faller för Annas röda converse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0