Stoppa pengar i grisen

sov ovanligt länge i morse för att vara mig. har fått en hel del bra saker gjorde hitintills idag. tvättat lite låter de inte fantastiskt? även rensat kläder, ätit och städat lite på rummet.precis dom sakerna jag behövde få gjort för är bara ledig imorgon också sen ska jag jobba fredag till måndag. de har varit ganska dåligt väder här idag så jag tog den här dagen till just dom sysslorna och hoppas med glädje att det är bättre väder i morgon för då tänker jag åka iväg och hitta på något. små shoppa är ju alltid kul men efter helgens arbete kan jag lova att jag kommer shoppa dom närmsta helgerna. brukar vara en trogen sparar när det gäller pengar men har inte varit så den senaste tiden, nå väl vi får väl se hur de blir.

jag har ett spar sätt som jag har hållt på med sen i början av mars när jag fick en jätte stor fin spargris i födelsedagspresent. det är såhär att så fort jag får mynt i min plånbok eller när jag kommer hem efter en dag och har mynt i plånboken åker det genast ner i spargrisen och den ska inte tömmas förrän i december är det tänkt.
heja mig om det kommer gå i mål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0