ta det lugnt

klockan ringde 8 idag, visste att ohh nu ringer snart mamma och snart kommer byggarna eller vad man ska kalla dom. låg och drog mig till 9 sen fixade jag snabbt sen där efter plingade det i princip på dörren.
ibland undrar jag om man verkligen kan kalla sig det yrket man håller på med, kalla sig snickare/byggar men kunna ungefär lika mycket som jag som har haft träslöjd i skolan? dom försvann ungefär lika snabbt som dom kom eftersom dom tydligen inte kunde göra något åt det? luckan dom fixat var för stor och blablabla.. ringde mina föräldrar som klart blev skit förbannade eftersom dom så kallade "snickar-gubbarna" aldrig kan göra vid det. de tar evigheter att få hit dom sne när dom väl kommer hit kan dom inte göra något?

jaja i alla fall så var ju min morgon förstörd, så idag har jag inte gjort något speciellt.
att ta de lugnt kan vara skönt ibland men jag får panik när man inte göra något och bara sitter o gör exakt ingenting. shoppa vill jag inte för det är jag mer sugen på efter den här veckan är slut när jag jobbat och tjänat en hacka mer pengar haha. verkligen inte roligt att blogga och berätta hur man göra ingenting. men imorgon hoppas jag på lika bra väder så ska jag hitta på något.

inom en timme är väl alla i familjen hemma alltså mina föräldrar. och då hoppas jag på att mamma kommer med något förslag på en kvälls runda annars blir det som vanligt att vi går ut och går sen får jag se om jag hittar på något eller låter denna dagen gå till ingenting.

Kommentarer
Postat av: Sofie

tror inte jag har din msn, men jag kan väl få den så kan vi snacka mer där:) om du inte vill skriva den som en kommentar på bloggen kan du skriva den i privat meddelande på bilddagboken!

2010-03-30 @ 21:54:16
URL: http://sofieeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0