uppe före tuppen

vaknade av att min älskade kisse skulle gosa ner sig i min säng.
jag han knappt få upp ögonen innan den där förbannade signalen började tjuta
ja precis jag pratar om den kära väckarklockan
den ringde 6.15 så jag var med god marginal uppe före tuppen
När jag väl kommer till skolan runt 9.15 så får jag snabbt därefter reda på att idag har vi lärarlös lektion.
alltså lektion men ingen lärare som kollar oss, fram till 12.00
känns världelöst men jag har en hel del att göra så jag använder tiden ordentligt
men som sagt man är värd en 5 lite då och då
man måste ju vila ögonen hehe.
kommer hämta ut mina glasögon i slutet av denna veckan, både kul och inte kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0