vilken härlig dag

vaknade upp och såg minusgrader på min lilla väderdator på rummet men det är inget som stoppar mig att vara vårklädd, alltså låta vinterjackan stanna kvar hemma och istället ta väst. en härlig känsla för visst är det kyligt ute men man får upp värmen på vägen till bussen. när man tittar ut nu från min skola ser man solen skiner men samtidigt ligger snön kvar men kommer försvinna sakta men säkert.

idag efter skolan kommer jag ta mig och möta upp min familj och hämta ut glasögonen, det kommer antagligen bli en helt ny värld för mig. jag vet av andra som får nya glasögon eller för första gången att man kan bli yr,ill amående och trött. ögonen är ju inte vana och måste ha en tid till för att vänja sig.

efter att jag hämtat ut glasögonen ska jag snabbt ta något att äta sen väntar bio med amanda.
trevligt kommer det att vara.
nu ska jag arbeta. så vi hörs ikväll antar jag
det märks att du inte är här nikita, krya på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0