bild som bild

sitter och har estetisk verksamhet, skapa måla rita lektionen om man säger så.
Har alltid tyckt om att rita och bild lektionerna på högstadiet var roliga tyckte jag men nu? Sitter jag här och ritar kiwi frukter och fyller i konturerna med svart färg. det tråkigaste jag gjort på en bildlektion någonsin.
jag tycker verkligen inte om att använda färg när jag ritar för hand. en blyertspenna, vit papper och suddigummi det är vad jag tycker om.
slutar snart och det vill jag verkligen för det här är så segt så jag har gett upp nu när det är 15 min kvar.
bussen hem kommer bli seg känns det som, men jag har dricka och choklad som jag kommer njuta av till 100%
vi hörs ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0