En vanlig söndag

städar i min egna fart  och det går framåt sakta men säkert, senare idag efter lite mat i magen ska jag ut och övningköra det är väl det mest intressanta som kommer hända idag. Söndagar brukar inte vara så äventyrsfulla utan med en dag till att förberedda sig för veckan som kommer. Tänkte slänga upp lite bilder senare bl.a på mina nya bebisar som följde med mig hem igår efter en runda shopping. Veckan som kommer antar jag kommer bli en lugn förutom np prov och lite arbete. Sommarlovet närmar sig med storm och det glädjer nog varenda unge.

nu ska jag ta mig an min garderob och lägga in kläder, ha de fint!

Kommentarer
Postat av: ha nn y

Åååh, Emelie, gillar din nya design.. den är fräsh :) Hur är allt annars, va ju ett tag sen... hitta på något snart? :)

2010-05-16 @ 19:12:42
URL: http://heyloh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0