Full frys

Allt är bättre förutom min hals, just nu har jag bestämt mig för att ta mig jag ska till skolan i morgon och göra allt klart hur jag än mår för att sen kunna veta att jag kan vara hemma utan panik. Fast det kan ju ändras i morgon bitti när jag vaknar, men annars ska jag kämpa mig igenom dagen. Jag har kollat jönssonligan och full frys i princip hela dagen, hahahah! har ni inte sett full frys rekommenderar jag det, men dock ska man då ha ball humor för att verkligen kunna skratta.

har inget mer att säga, ska rigga upp massa glass nu och dricka och slappa vidare i soffan.
Ha det bra, va er själva för alla andra är redan upptagna ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0