Full rulle

Som jag sagt har jag mycket på gång nu när det gäller allt möjligt, sista projektet i skolan är igång och vi är på god väg redan efter en dag. till helgen ska jag jobba så ikväll ska jag designa klart skyltarna till serveringen och plugga lite. Och det är väl så det kommer bli resten av dagen, jag kommer ta det lugnt och ägna dagen till att plugga.
Har en hel del att fixa med redigering, design och sådant men jag har faktiskt inte panik utan har det mesta helt under kontroll. Idag har jag varit indisk prinsessa för en dag.. eller ja i alla fall försökt. Vi har grund fotot sen så simsalabim så ska jag göra om till lite mer av den indiska synen och utseende. Slut resultat kommer nästa vecka men jag bjuder på lite härliga bilder från dagens fotografering:
Vi är medianer, vi lever livet varje dag


Kommentarer
Postat av: MALIN

vi är medianer, vi lever livet varje dag <3

2010-05-30 @ 22:36:53
URL: http://malinkirstinepalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0