Inte som jag vill

Studiobilderna sen igår vill inte som jag vill, formatet är konstig av någon anledning och ja som sagt det vill sig inte. Så dom får komma upp någon annan dag, skolan idag var helt okej. Har fått en hel del gjort och nu är alla prov avklarade så det som återstår i "läx-väg" är projektet vi håller på med sen är de klart. Idag gjorde jag ett arbetsmiljö & säkerhets prov, hade bara läst igenom det 2 ggr men jag orkade inte skjuta upp det till nästa vecka så jag gjorde det och resultatet blev så jag nästan flög av stolen. 39/39 p.
"Det här är den mest finformelerade och ordentliga skrivning,
jag haft under alla mina år som lärare"
"Du kommer gå långt det lovar jag, du vet vad du vill och kan"
Hör man något sådant av en sådan speciell lärare ska man ta åt sig och jag kunde bara buga och bocka för en bra undervisning. 3 tillfällen i veckan på 5 veckor, intensiv liten kurs men lärorik, verkligen!
Kursen fortsätter i dom andra åren men då med annan lärare.
Idag efter skolan var jag med mamma och pappa på återvinnings centralen och där kommer man nog synas lite i ett hörn när nya hiphip spelas på tv för där var dom i fullgång att spela in käraste tiffany persson.

Nu till något helt annat, närmare sagt choklad glass. Den väntar troget på mig i frysen sen ska jag nu se en stund på semifinalen i eurovision songtest, tror dock jag kommer tappa intresset fort.

Vi hörs imorgon

Kommentarer
Postat av: nikita

grekland gick vidare ! wooho

2010-05-26 @ 09:36:48
URL: http://chiiquiita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0