Knock out

Efter en fruktansvärd natt med knappt någon sömn beslöt jag mig för att vara hemma idag, har ont i halsen och sådant typiskt skit. Har sovit flera omgångar idag men är fortfarande lika trött och slut i kroppen. Jag hoppas jag orkar ta mig till skolan i morgon så att jag kan få den sista saken klar sen har jag inget mer att göra i skolan på hela den här veckan.

Jag är alltid hungrig på något annat än vad som finns hemma, är så fruktansvärt sugen på spagetti och köttfärs sås av någon anledning men det får bli vad som finns hemma. Tänker rensa frysen på all glass vi har för det brinner verkligen i min hals. Glassen kyler så härligt och räddar en för en stund.
Nu blir det jönssonligan och mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0