Många bollar i luften

Har inte bloggat så seriöst den senaste tiden men det är ganska många bollar i luften just nu. Mycket som snurrar i mitt huvud som både rör mitt liv just nu och längre fram. Samtidigt är det inte alls långt kvar till sommarlovet och det känns riktigt bra. Ska spendera det väl och bara leva livet.
Det är en väldigt stor diskussion kring kommunen och min skola just nu eftersom politiker har sagt sina ord. I nästa vecka ska vi agera och jag tror att det kommer ge resultat, kanske inte något stort men en början till en protest.
Har en konstig huvudvärk idag så jag ligger bara i soffan nu och slappar och hoppas det går över så jag kan ta mig iväg och hitta på saker ikväll :)

Vi hörs senare

Kommentarer
Postat av: määändygirl!

Då var man på hugget med blogg igen! :)

dessutom tycker jag att vi ska ses din bajs!

2010-05-24 @ 15:38:34
URL: http://svensssonamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0