MAT

ca 20 minuter kvar till lunch och det väntas köttbullar & makaroner om inget är ändrat. Riktigt hungrig så jag ska äta massor, hoppas ni inte det är lång kö och så för det orkar jag inte riktigt med idag. Tog en allergitablett idag, min första för säsongen/året. Och varför gjorde jag det om jag knappt inte känner av något? Fråga mig inte, tyckte det var lika bra så jag tog en men det värsta är att biverkningarna till sådana tablett är nästan värre än själva allergin. Jag har huvudvärk, trött så jag nästan sitter raklång och sover + lite smått illamående. TOPPEN!
Ska köpa mig en värdefull fika sen till sista lektionen som varar till halv 5. Väl hemma hoppas jag på god kvälls mat och en runda i bilen med pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0