min tröskel

jag har förträngt det med åren, försökt att inte bry mig eller tänka på det. Men hur lätt är det när samhället baserar på något sådant stort. Så är det i alla fall i min omgivning. Jag har byggt upp mitt självförtroende, ja det har jag. Och klättrat över den värsta tröskeln men det är klart jag tänker på det och vill göra något åt saken. Jag är den jag är. Har klandrat mig själv så hårt av just det här så jag tappade självförtroendet ett tag men tog mig ur den värsta svackan. Jag ska göra något åt det här nu, jag vill lyckas med det och jag hoppas jag gör det också.
Jag kan inte hjälpa det men jag vill göra något åt det.
Det jag behöver är bara personer som stöttar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0