Mitt i virvelvinden

efter den halvt långa skoldagen igår åkte jag till favoriterna och hade en underbar kväll, årets höjd punkt i deras by är en tradition kan man säga haha. marknad, mat och karuseller.. Vädret bra enligt mig eftersom det inte regna och rösten försvann efter ett antal gånger skrik och stim i virvelvinden. Äkte en annan också som inte var läskig i längden men ett visst moment där man släpptes hängandes trodde jag var min sista åkfärd. Kvällen, natten och morgonen spenderades hemma hos robin med underbara personer. Åkte hem till till dt mer lugna vid kvart i 12 och det blev inte som planerat. Jag hade ställt in mig på att komma hem duscha och äta sen designa lite skolarbeten och sen ut och köra lite med pappa. Inte precis så blev det nej. Jag fick mat i mig och skulle bara lägga mig en stund på sängen. Den lilla stunden blev att jag sov i 4 timmar. Herre gud! men det var inte så konstigt. Jag var uppe i över ett dygn och fick bara sova 3 timmar i natt så kroppen behövde några timmar till.
Nu har jag kollat tv och fått en hel del av skolarbetet klart. Pigg som en lärka är jag så jag ska kolla datorn lite sen kolla film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0