POET FÖR EN STUND

Så dåligt jag mår nu har jag inte gjort på länge men jag reagerade tydligen starkt på min allergitablett för jag har sprängande huvudvärk och trött så jag nästan sitter och sover. Men nej har unnat mig en magnum glass och ska nu ta mig i kragen och skriva klart de sista på mitt referat. Sen har ingen alls idé till mitt bokomslag det är verkligen inte likt mig men det kommer nog skulle jag tro. Blogg designen för vänta tills all stress har lagt sig och jag mår bättre.
vi hörs imorgon
imorgon ringer klockan runt 5.20 skogens kossor vad tidigt!
några guldmynt i fickan imorgon så kan jag rädda dagen hyfsat bra hoppas jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0