Rallybrud

Har som sagt städat och tagit det lugnt idag och efter maten har jag spenderat timmarna ute på vägarna med pappa. Alla steg med övingskörningen går framåt extremt bra.. betydligt bättre än vad jag trodde och pappa börjar ge mig stora utmaningar nu som är något att bita i men jag klarar det och han sitter som stum i sätet bredvid.
Ahja! nog pratat om det.. Jag sa att jag skulle lägga upp lite bilder idag men jag skjuter upp det till i morgon för jag orkar helt enkelt inte. I morgon är det ingen vidare rolig dag i skolan, 2 långa pass med svenska och engelska består dagen av men efter skolan får vi se vad som händer. Har lite i tankarna men det återstår att se hur morgondagen blir. Något som också börjar bli aktuellt är att mitt andra jobb utanför skolan inom grafisk design närmar sig och jag ser verkligen fram emot det.
Nu ska jag inte skriva mer gojja utan mysa i soffan.
Tack för idag bloggen och alla sötisar!❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0