Såhär på kvällskvisten

Hej! har haft fullt upp hela dagen, har saker att berätta då förstås men orkar faktiskt inte. Sitter och kollar gamla videos från högstadiet och jag kan inte mer än sakna den älskade klassen, vi var galna men bäst.
Imorgon efter skolan ska jag hålla mig hemma och plugga. Hoppas humöret håller sig uppe för känns en dag redan dåligt när man vaknar så blir det inget vidare.
På 3 dagar har jag köpt 3 par skor, visst låter de rimligt? Dock är 2 av paren helt vanliga svarta tygskor och svarta ballerina skor. Men det 3e paret lovade jag att visa, bilden är inte den bästa men det är tanken som räknas.
Älskade skor.. är helt kär och det bästa med allt är att dom är mina så klart! Dom är betydligt snyggare på fötterna och i verkligheten.
Nä nu får det vara bra för idag
skepp och hoj, en varm kopp oboy

Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt bra blogg

2010-05-18 @ 11:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0