skrivarskalle & rally

har haft en otroligt lugn och skön dag, har tagit och gjort allt i min egen takt och njutit av de fina vädret. Städade lite på mitt rum som är en rutin om söndagar nästan sen tog jag en solstol och satt mig ute i trädgården i solen och skrev skolarbete och åt glass medan mamma och pappa gjorde vid i trädgården. Det har varit fin väder idag, solen har gått i moln lite då och då men ändå tummen upp. Har övat in lite mediekunskap modeller nu eftersom vi ska ha liten tävling på det i morgon och jag har kommit en bra bit på min recension. I morgon väntar en lång dag men jag tror den kommer gå fort ändå eftersom det inte är något direkt tråkigt i morgon.

Har inte övningkört nu på några dagar men idag var jag och pappa ute på vägarna och det går framåt riktigt ordentligt. Jag har ordentligt med tålamod, mer än jag trodde. Mitt tålamod har tryttigt en gång ute i bilen men då var jag trött efter en lång skoldag.
Nu ska jag byta lakan i sängen min och sen gosa ner mig ordentligt med datorn tills jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0