Slutet av något roligt

Go'kväll! får fortfarande inte kläm på studiobilderna eftersom det blev i något galet format vid överföring.
Slut pratat om det, började skolan kl 1 idag åkte in lite tidigare för att lämna in lite papper, träffade Hanna på bussen, alltid trevligt att träffa dig hanna.. jag vet att du läser det här haha. Var som sagt tidig i skolan men jag stötte på 4 av favorittjejerna så vi satt och snackade om allt mellan himmel och jord. kommer sakna dig sara när du slutar och även sanna, ja verkligen alla som ska sluta. w.designs lektionen idag var kort och rolig, den sista lektionen av w.design någonsin typ. Det var lite sorligt för jag tycker verkligen om den lilla klassen vi har haft, som en liten familj har vi skrattat och plågats. Vi snackade utvärdering och betyg med johan, den läraren är en av dom mest yrkeserfarna jag träffat och en av dom bästa faktiskt. Jag är verkligen nöjd med mitt betyg, det har varit som ett helt nytt äventyr men det har varit kul, super kul!
Tack alla i w.designs klassen, fantastiska människor

Johan är ju trevlig som han är så han bad oss spela ett internet spel och den som fick mest poäng fick en muffins, med en cp trög dator så tog johnny hem vinsten. Vi som var där idag var dom enda som fick bra betyg alltså allt i från G till MVG. många fick ig och där var till och med någon som kommer få streck eftersom dom haft ofantlig frånvaro. streck är alltså värre än ig, har man streck räknas dem poäng kursen har varit på bort från ditt betyg/ slutbetyg av gymnasie tiden.

Nog pratat om skolan, har bara slappat idag när jag väl kom hem för jag ska jobba hela helgen så det blir inget mer än det så att säga. hoppas på fint väder så man får lite flåss i gumpen och press på sig vid matservering för det gillar jag faktiskt, jag tåler stress.

Vi hörs kanske imorgon kväll om jag inte är helt slutkörd efter många timmars arbete

Kommentarer
Postat av: sara

kommer sakna dig med emeeee<3

2010-05-29 @ 18:08:19
URL: http://saaraajoohansson.blogg.se/
Postat av: Conradanastasia

Excellent site.

2011-11-09 @ 10:28:56
URL: http://conradanastasia.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0