Vilken hårfärg?

hej fina läsare!
dagens lilla inlägg kommer handla om er åsikt ang mitt hår. jag är en person som verkligen vågar göra saker med mitt hår. Jag har haft svart med en bred blond slinga, rödhårig, blond och allt man kan tänka sig men det det strösta steget jag tog var när jag klippte av mitt långa hår som var en ordentlig bit ner på ryggen till en axelkort page i somras. Jag ångrar inte det men det är väl klart jag saknar det ibland men mitt hår är 3ggr så tjockt som en vanlig persons och växer 3ggr så mycket som normalt. just därför gjorde jag det. Men nu till dagens fråga
Vad tycker ni jag ska ha för hårfärg?
Blond? brunett? kolafärgad?
tyck till
här är 3 olika förslag

Kommentarer
Postat av: emmaklämma

tja!

kommenterar här med för jag tycker verkligen att du ska ha det som på bilden till höger, kort page & blondt.. SÅ HIMLA SNYGGT PÅ DIG SKA DU VETA ! :) <3 keep it that way ffs! :D

2010-05-19 @ 21:51:51
URL: http://kungligtbra.blogg.se/
Postat av: MALIN

mitten :D

2010-05-24 @ 21:16:21
URL: http://malinkirstinepalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0