little thing, big difference

Tänk vad en liten sak kan göra så stor skillnad. Eller det är ju inte en liten sak, mina fina vänner är så otroligt underbara. Bara dagen idag fick mig att skratta, le och hela baletten. Känns skönt att vara tillbaka, tänk så mycket man kan sakna vissa. Och ni vet till fullt hjärta vem ni är. Jag är totalt slut idag, tar ju några dagar att komma tillbaka i rutin igen efter att man varit sjuk. Jag har huvudvärk men jag är så fruktansvärt glad ändå.

Ibland kan man tro att man har ett åkband runt handleden för livet pendlar upp och ner, men när du står på toppen igen efter något jobbigt. Så märker du hur stark du är som ensam individ men även hur mycket stöd du får från vänner omkring utan att du knappt behövt säga något..

Vänner skrattar, skratt skapar minnen, minnen binder vänskap



Det var allt från mig ♥


Kommentarer
Postat av: Äveelinaa

Nu ligger dagens bloggtips ute. kika in om det blev du.. Annars kommer en ny chans imorgon :)

2010-11-11 @ 21:15:05
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0