Sliten

Ska strax ta mig iväg på ärende sen iväg för att jobba lite. Är verkligen helt slut efter denna veckan och har inte lust med något speciellt. Sista dagen på lovet imorgon och den ska jag njuta av och även ta tag i att göra lite matte men de får vi se hur de blir. Ikväll är det Robins på Tvn, ni som inte vet vad det är så är det ett humorprogram med en kille från åkarp. Var på inspelningen för ett av programen för drygt 2 veckor sen och det var verkligen värt det. Jag kanske har en sjuk humor men vissa saker är bara helt sinnes roliga. Återstår att se hur den här veckans avsnitt är.

Nu förtiden är det ju så att jag kör bil vart min familj än ska. Tiden går fort och det är mindre än 4 månader till jag blir 18!

På med halsduk och väst, tjingeling

Kommentarer
Postat av: Evelina

Nu har jag dragit en vinnare, kika in och se om det blev du. Annars kommer det en ny chans imorgon :)

2010-11-06 @ 14:35:48
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: ange

SVAR: idag ska jag på pizza jväll själv?

2010-11-06 @ 14:36:10
URL: http://angelinasliiife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0