a few forgotten words

Längesedan jag skrev men dagarna rullar på.Långa dagar, mycket skratt, obesvarade frågor och tusentals tankar men de är väl helt normalt.Vet faktiskt inte vad jag ska skriva, jobbar till stora delar av den här helgen så de blir väl inget mer än de, haha! Hoppas jag har mer fantasi och kreativitet imorgon så det blir någon text/inlägg att diskutera.

And it's not just a game
You can't throw me away
I put all I had on the line
And I give and you take
And I played the high stakes
I've won and I've lost
But, I'm fine

no answer..
And it's not just a game
You can't throw me away
I put all I had on the line
And I give and you take
And I played the high stakes
I've won and I've lost
But, I'm fine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0