när illskan lagt sig

Jag var arg i början, jag klarar inte riktigt av när jag blivit behandlad som skit.
Men jag hade inget att säga till om, det fanns inget mer än ett slut.
Men nu efter ca 3 gången du haft chansen på några få sekunder att säga något har du inte gjort ett dugg. Jag sa de sista ordet och det är jag så himmla stolt över. För jag kan nu med världens självkänsla säga att jag var den mest mogna, ordentliga och vettiga. Du har varit med i mitt liv som ett kapitel som gett mig mer erfarenhet, mer kött på benen. De finns saker du sa som än idag sitter i men du ska veta att det salt i såren, gör en mer försiktigare nästa gång.

"Cyklar snabbt på en grusväg och ramlar, nästa gång jag passerar där är de något som får mig att bromsa, för att inte ramla dit återigen."

Erfarenhet, tack!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Heej



Fin blogg , följa varandra på bloglovin??

2011-04-08 @ 08:10:49
URL: http://minitjej.blogg.se/
Postat av: Ellen

i thailand tyvärr:/

2011-06-28 @ 20:59:24
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blogg listad på Bloggtoppen.se
Trackback
RSS 2.0